ISO 20671-1:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٣ نوفمبر ٢٠٢١
Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals
ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021
الإنجليزية
12 صفحات
الإصدار الحالي
31.47 OMR
مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 16408:2025
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Oral care products — Oral rinses

ISO 16383-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Geotechnical investigation and testing — Laboratory testing of rock — Part 1: Determination of water content

ISO 2361:2025
مواصفة قياسية دولية
Electrodeposited nickel coatings on magnetic and non-magnetic substrates — Measurement of coating thickness — Magnetic method

ISO/TS 6226:2025
مواصفة قياسية دولية
Health informatics — Reference architecture for syndromic surveillance systems for infectious diseases
