ISO 20671-1:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٢٣ نوفمبر ٢٠٢١

Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals

ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021

الإنجليزية 12 صفحات
الإصدار الحالي
31.42 OMR

مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021

This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.

This document can be used in internal and external brand evaluation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO/IEC 27404:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Cybersecurity — IoT security and privacy — Cybersecurity labelling framework for consumer IoT
ISO 15076-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Image technology colour management — Architecture, profile format and data structure — Part 1: Based on ICC.1:2022
ISO 16075-7:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Guidelines for treated wastewater use for irrigation projects — Part 7: Golf courses and other sports fields
ISO 15087:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Dental elevators